Nieuw transport staat gepland!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Nieuw transport staat gepland!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Nieuw transport staat gepland!!

Blijf op de hoogte en volg corine

11 September 2013 | Nederland, Amsterdam

We hebben er heel lang op moeten wachten maar ... Een nieuw transport staat gepland en wel op dinsdag 17 september 2013. Dat is aankomende dinsdag dus al!!! Ik ben daarom vandaag alvast naar Krimpen aan de Lek afgereisd om ALLE dozen weg te brengen. Dit keer heb ik 23 grote dozen en 3 maxi cosi's weg gebracht ...!!! Dit betekent een aanhangwagen en auto PROP VOL MET GOEDEREN (zie bij de foto's). En dan te bedenken dat er dus allemaal piep kleine kleertjes in de dozen zitten. Wat onwijs veel kleertjes!!! Niet normaal... DANKZIJ AL MIJN SPONSORS!!! Van billendoekjes tot rompertje tot draagzakken van alles ontvang ik om door te sturen naar Oekraine - Beregowo. En de goederen komen ook uit alle windstreken van Wateringen tot aan Amerfoort en van Amstelveen tot aan zelfs Weelde (Belgie). Super gaaf!

Ik vind het geweldig om dit goede nieuws aan jullie te vertellen! Ik laat jullie weten als ik te horen heb gekregen dat het transport goed in Oekraine is aangekomen.

Liefs,
Corine

Voor het transport werken er vrijwilligers, alleen er zijn natuurlijk altijd kosten zoals bijv. benzine. Daarom wordt er een bijdrage gevraagd voor het transport (zie foto).
De een sponsort in het geven van babykleding en de ander doet het door middel van het geven van een gift.
Ik wil hier alleen maar mee aangeven dat ik geen kapotte spullen opstuur maar alleen "goede" spullen (heel, schoon en compleet).
Voorbeeld: een babybedje zonder schroevendraaier kunnen ze niet in elkaar zetten (ik kan er niet vanuit gaan dat ze een schroevendraaier hebben ... ) Daarom verstuur ik ook een schroevendraaier mee.