Ile 'd Oleron - stage - Reisverslagen van corine niesing - WaarBenJij.nu Ile 'd Oleron - stage - Reisverslagen van corine niesing - WaarBenJij.nu
Ile 'd Oleron - stage

Heeejj Allemaal,

Wat leuk dat jullie op www.corineniesing.waarbenjij.nu kijken.
Mijn naam is Corine en vanaf 23 april ga ik (samen met een klasgenootje) 11 weken op stage in Frankrijk - Ile d Oleron en ik kom dus 6 juli weer richting huis. In Frankrijk ga ik op een vakantiepark voor mensen met een lichamelijke beperking stage lopen. Dit lijkt mij een hele leuke, maar toch ook een spannende ervaring omdat ik nog nooit 11 weken van huis ben geweest. Om jullie op de hoogte te houden stuur ik jullie af en toe een berichtje. Als jullie mij op de hoogte willen houden kan dat natuurlijk via deze site of mail en anders via het onderstaande adres:
'l Accolade
80 Avenue des Bouriennes Domino
17190 St. Georges 'd Oleron

Groetjes van Corine

Recente Reisverslagen:

26 April 2007

Stage
corine

Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Hongarije, Oekraïne, Verenigde Staten, Canada.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 48349

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Kinderziekenhuis in Oekraine - Beregowo

11 Juli 2007 - 27 Juli 2007

Gebouw opknappen in Svaljava - Oekraine

23 April 2007 - 06 Juli 2007

Ile 'd Oleron - stage

Landen bezocht: