Ik blijf babykleding verzamelen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Ik blijf babykleding verzamelen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Ik blijf babykleding verzamelen!

Blijf op de hoogte en volg corine

20 December 2014 | Nederland, Amsterdam

Regelmatig krijg ik de vraag: "Klopt het dat je babykleding inzamelt?" Of "Verzamel je nog babykleding in?"
Ik vind het mooi dat mensen dit aan mij vragen. Mensen weten dat ik babykleding inzamel voor de babyafdeling in Oekraine. En ik vind het leuk om te horen dat steeds meer mensen mij daarvoor weten te vinden ;).

Op woensdag 5 november was het dan ook weer zover. Ik mocht weer een trip maken met de aanhangwagen (uiteraard vol) naar Krimpen aan de Lek. Autotank vol? Aanhangwagen vast? Transportformulier mee? Iets lekkers voor bij de koffie? En rijden maar ... Op de foto's ziet u de goederen die ik naar Krimpen aan de Lek heb gebracht.

Op donderdag 13 november is de vrachtwagen geladen met alle goederen en vertrokken naar Oekraine - Beregowo.

Op maandag 17 november kreeg ik al bericht van de organisatie Children's Relief dat de goederen zijn aangekomen in Oekraine - Beregowo. De verwachting is zelfs dat de goederen nog voor de Kerstdagen worden vrijgegeven. Garantie kan daar niet voor worden gegeven door de huidige omstandigheden in Oekraine...

Ik ben blij dat ik nog een transport weg heb kunnen brengen. Iedereen die mij het afgelopen jaar heeft geholpen wil ik bedanken voor hun hulp en medeleven! Verder wil ik jullie fijne kerstdagen en een gezond 2015 toewensen!