Dinsdag 8 april gaat er een transport naar UA! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 april gaat er een transport naar UA! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 april gaat er een transport naar UA!

Blijf op de hoogte en volg corine

31 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige bericht had geschreven, zijn er goederen vrijgegeven. Dit betekent dat er altijd heel snel een nieuw transport wordt gepland.
Mijn goederen heb ik van de week naar de organisatie Children’s Relief in Krimpen aan de Lek gebracht.
Het waren dit keer 11 dozen!! Met de aanhanger ben ik dus weer op pad gegaan (bij de bijlagen ziet u een foto).
Bedankt voor alle spullen ;). Deze goederen gaan iig dinsdag 8 april mee op transport!

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

corine

Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Hongarije, Oekraïne, Verenigde Staten, Canada.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 48343

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Kinderziekenhuis in Oekraine - Beregowo

11 Juli 2007 - 27 Juli 2007

Gebouw opknappen in Svaljava - Oekraine

23 April 2007 - 06 Juli 2007

Ile 'd Oleron - stage

Landen bezocht: