Het tweede transport is aangekomen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Het tweede transport is aangekomen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Het tweede transport is aangekomen!!!

Blijf op de hoogte en volg corine

11 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen dinsdag kreeg ik ONTZETTEND GOED NIEUWS uit Oekraïne! Het transport van dinsdag 17 september 2013 is VRIJGEGEVEN!!! Het duurt dan misschien een half jaar ... maar de goederen zijn aangekomen! Wel 25 GROTE DOZEN met babykleertjes en 2 MAXI COSI'S (van onder andere u) heeft Mirjam (Nederlandse lange termijn vrijwilligster in Beregowo) van mij ontvangen. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het mailtje van M. las ;). M. gaf aan dat ze er heel erg blij mee is!!! Hieronder ziet u verschillende foto's die M. vanuit Oekraïne naar mij heeft gestuurd.

Ongelofelijk dat het transport nu wordt vrijgegeven, tijdens alle onrust in het land. M. gaf aan dat het in Beregowo (West-Oekraïne) nog rustig is, maar ze merkt wel dat iedereen een beetje verontrust is over de situatie. De mensen zijn veel bezig met: het nieuws volgen, er met elkaar over praten en er zijn ook redelijk veel mensen die zich afvragen wat ze zullen doen als er echt oorlog uitbreekt. Is het land uit een optie?
M. geeft aan dat zij zich nog veilig voelt en dat de Nederlandse Ambassade haar op de hoogte houdt.

Nu het transport is vrijgegeven betekent dat:
- Er binnenkort weer een nieuw transport naar Oekraïne gaat.
- En dat ik weer een leuk ritje naar Children’s Relief (Krimpen aan de Lek) mag maken met hopelijk een auto vol dozen met babykleertjes!

Dit was tot nu het laatste nieuws uit Oekraïne.
Groetjes en hopelijk tot snel,
Corine

• 15 Maart 2014 - 12:43

Lies Bloos:

Leuk om te horen dat alles is aangekomen ik vindt het fijn dat ze het goed kunnen gebruiken en bedankt voor je mail

• 19 Maart 2014 - 00:18

Ella Korrel:

Geweldig nieuws Corine,
    je bent ook zo'n fanatiek mens in wat je doet, en je ziet, geduld is een schone zaak.
    Heel veel succes verder meid!