Stage - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van corine niesing - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van corine niesing - WaarBenJij.nu

Stage

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg corine

26 April 2007 | Frankrijk, Parijs

Heeejj Allemaal,

Wat leuk dat jullie op www.corineniesing.waarbenjij.nu kijken.
Mijn naam is Corine en vanaf 23 april ga ik (samen met een klasgenootje) 11 weken op stage in Frankrijk - Ile d Oleron en ik kom dus 6 juli weer richting huis. In Frankrijk ga ik op een vakantiepark voor mensen met een lichamelijke beperking stage lopen. Dit lijkt mij een hele leuke, maar toch ook een spannende ervaring omdat ik nog nooit 11 weken van huis ben geweest. Om jullie op de hoogte te houden stuur ik jullie af en toe een berichtje. Als jullie mij op de hoogte willen houden kan dat natuurlijk via deze site of mail en anders via het onderstaande adres:
'l Accolade
80 Avenue des Bouriennes Domino
17190 St. Georges 'd Oleron

Groetjes van Corine

  • 08 April 2007 - 11:58

    Sabine:

    heey coke !!

    Nou leuke site hoor! we zullen je up-to -date houden als je straks in france zit ;)

    kus XXX sabien

  • 08 April 2007 - 15:40

    Remco (Frankrijk);):

    Heeej Corien:D

    nogmaals heel veel succes toegewenst in Frankrijk. En natuurlijk heel veel plezier;)! Geniet er van heh! Dit is egt een unieke ervaring:D

    Ik ga je evaringen volgen:D Leuk zo'n site!

    Kuszzz rem

  • 08 April 2007 - 17:57

    Mariska:

    Heej corien
    Vet deze site:D
    Egt cowl dat je daro stage gaat lopen!!
    maar hahaha shit kenne we 10 weken niet meer bij kletsen op school... maja dat hale we wel weer in;)..
    Kussjj maris

  • 08 April 2007 - 18:11

    Mandy:

    Heey Corine!
    Super leuk idee dit! :) Dan weten wij ook wat je ongeveer doet daar, en kunnen wij jou nog op de hoogte houden over de gebeurtenissen in Nederland ;)
    Meiss, alvast heel veel plezier, en succes met je examens!

    Liefs, xxx

  • 08 April 2007 - 18:27

    Annet:

    Heey Corine!

    Echt leuk hoor zo´n site, ik ben benieuwd naar alle verhalen :D

    xx Annet

  • 09 April 2007 - 06:39

    Rifka:

    Hoi Corine
    Leuk hoor een stage in frankrijk.
    Veel plezier en ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen.

    groeten rifka.

  • 09 April 2007 - 10:10

    Wendy:

    Hey meid!:)
    je site is gelukt:) tof :)
    je gaat bijna weg,, spannend!:)!!!
    He, heeel veeel plezier he:)
    Ik ben echt benieuwd naar je verhalen!:)
    kusjeeee (L)

  • 09 April 2007 - 15:19

    Mirella:

    Heey coke,

    Echt leuk je site, en ook erg spannend en erg leuk dat je dat doet die stage....
    Lijkt mij ook een erg leuke ervaring :D

    Heeel veel plezier en we spreken elkaar snel nog.

    xxx Korrel

  • 10 April 2007 - 09:24

    Rinske:

    eej corine,

    echt gaaf joh zo site!!
    we zullen je op de hoogte houden over alle roddels en gebeurtenissen! haha:P

    suc6 in frankrijk en suc6 met je examens!

    tot morgen

    kus rinske

  • 11 April 2007 - 08:38

    Kevin:

    Hey Corine.

    Veel plezier alvast in Frankrijk. Ik hoop dat je veel gaat beleven in en vertellen over het vakantiepark. Tot spreeks tot na de tien weken

    Groetjes,
    Kevin

    Ps: Ik zag dat je je rijbewijs gehaald had, gefeliciteerd.

  • 11 April 2007 - 13:30

    Nous:

    Heey meis
    Alvast heel veel plezier in Frankrijk he!:D
    Ben benieuwd wat je allemaal te melden hebt ;)
    Kuss Nousjka

  • 11 April 2007 - 14:43

    Mag:

    Hej! Veel plezier met je voorbereidingen!Xmagda

  • 18 April 2007 - 18:22

    Tinekeniesing:

    even proberen om een berichtje te verstureni ik hoor van je of het gelukt is !ma

  • 21 April 2007 - 13:59

    Magda:

    Haai! Heb je nog proberen te bellen vandaag maar kreeg je niet te pakken. Nogmaals: veel plezier!!! Heb je nog een postadres??? XXXmag

  • 21 April 2007 - 14:01

    Marieke:

    HI CORINE,
    HEEL VEEL PLEZIER IN FRANKRIJK EN
    DAT JE DAAR MAAR VEEL ERVARING OP MAG DOEN.
    XJES MARIEKE

  • 21 April 2007 - 14:03

    Teup&Maurits:

    Heel veel succes!

  • 24 April 2007 - 10:40

    Bogdan:

    ik wensje veelgeluk op je stage en ook gelijk een lekker weertje maar dat zou wel in ziud frankrijk :)

  • 24 April 2007 - 16:54

    Linda:

    Heeey Corien!!:D
    Zo leuk dat je zo'n site bijhoudt!! Echt heel leuk om dat vanaf hier te lezen!! Ik ben benieuwd hoe je het daar hebt zeg!
    Nou in ieder geval nog heel veel plezier en succes daarzo!!
    En ben benieuwd naar je verhalen;)
    Kus Linda

  • 24 April 2007 - 19:54

    Marit:

    Hey coke!
    Hoe is het daar in Frankrijk? Zeker wel lekker weer he? (jaloers!)
    Maar hoe gaat het op je stage? Leuk mensen en leuk werk?
    Ik hoop dat ik snel van je hoor want ik ben erg nieuwsgierig!

    Dikke kus Marit

  • 25 April 2007 - 16:36

    Annet:

    Heey Corine,

    En? Hoe is het daar in frankrijk? Een beetje naar je zin? Je moet maar snel even wat neer zetten op je site, want ik ben erg benieuwd :P

    xx Annet

  • 25 April 2007 - 18:45

    Erik:

    hoi corine

    hoe is het in frankrijk, bevalt het werk daar nog en ben je daar al uitgeweest, hier is mooi weer en mis je ons al een beetje.

    x erik

  • 26 April 2007 - 13:10

    Ma:

    heb je nog iets nodig?Laat het dan weten,dan kunnen we het nog in Alphen brengen ma

  • 26 April 2007 - 19:03

    Corine:

    heeej bedankt voor jullie leuke reacties, zal jullie op de hoogte houden liefs Corine

  • 27 April 2007 - 11:03

    Broertje Van Corine:

    eey leuke fotosssss!!!!!! grtjes

  • 28 April 2007 - 07:38

    Ans:

    Hallo Corine, leuk om op deze manier met je te kunnen communiceren. Hier is het mooi weer en gisteren hebben we een gezellige, lekkere buurtbarbeque gehad.Heel veel plezier en ik hoop dat je heel veel leert, Groet, tot de volgende keer.

  • 28 April 2007 - 20:05

    Opper Toerist:

    He toeristje,

    Zo te zien ben je goed bezig. Blijf zo doorgaan.

  • 29 April 2007 - 19:06

    Ma:

    leuk corine die reacties baai

  • 30 April 2007 - 18:48

    Martine Van Hattem:

    Hoi Corine,

    Ik ben bij je ouders gaan eten vandaag en je moeder heeft me je site laten zien. Leuk hoor!! Goed werk doe je daar zeg!! Ik ben heel benieuwd naar de dingen die je daar meemaakt dus ga nog regelmatig je site bezoeken thuis. Nog heel veel plezier en succes! De groetjes van iedereen hier!

    Liefs,

    Martine

  • 01 Mei 2007 - 06:19

    Ma:

    corine,schrijf is hoe je dag indeling is dat is toch leuk voor iedereen.Misschien gaat er dan in 2008 wel een bus vol met vrijwilligers werken....daar.Ee is daar toch ook altijd wat te doen,al ziet het er allemaal netjes uit MA

  • 01 Mei 2007 - 19:39

    Buurvrouw Truus :

    Hoi Corine
    Eindelijk tijd gevonden voor jou. Je bent al leuk aan het schrijven geweest. Het is hier nog steeds mooi weer. Verder blijf ik je nu trouw volgen en zet je bij mijn favorieten. Tot je volgende verhaal liefs Truus en natuurlijk ook Jan en de jongens en
    bassie. O,ja Bassie is voor het eerst met de boot mee geweest maar vond het nog niet erg leuk. Wij moesten hem overal tillen. nou doeiiiiiiii

  • 01 Mei 2007 - 20:28

    Aad:

    eey corine!!!
    hier ff je broertej!! hoe is ie bij jou hier goed, alleen btej stil zo thuis zonder jou. veder alles z`n gangtje. nou schrijf maar weer snel wat op je site.... grtejs xx

  • 02 Mei 2007 - 13:44

    Anne:

    hoi corine
    ik heb net sportie uitgelaate.
    het is hier heel warm.
    een we hebben ook kippen.

    groetjes anne

  • 02 Mei 2007 - 13:52

    Marit:

    Hey coke!

    Wat leuk daar joh!!! Je doet er echt super werk! Toppie! Maar het gaat hier allemaal goed! We hebben heel lekker weer tot nu toe, maar je weet het in Nederland he! Straks komt het met bakken naar beneden en dan zit jij in het "o zo zonnige Frankrijk". ;)

    Leuk dat je nu al een heel verhaal op je site hebt gezet, dan weet ik een beetje hoe het daar is en hoe het met je gaat. Schrijf maar weer snel een keertje hier op je site! :D

    Kus Marit

  • 02 Mei 2007 - 16:07

    Mariska:

    heej meis

    Dus het bevalt daro wel?? behalve dan het weer;) hahaah tis hier lekker weer hoor!! ma mss als je je mail geleze heb heb je gelse dak gezakt ben voor me autorijde egt bale maja nix aan te doen he...
    ik heb gister me 1ste stage dag gehad tis wel iets heel anders maar wel leuk hoor:)...!!
    Veel plzier nogg!!!
    -xxx-jes maris

  • 03 Mei 2007 - 17:45

    Michelle:

    Hee meis! zo te lezen is het leuk daar :D..
    de fotos die je hebt zien er ook goed uit :D gaaf hoor zo :D en is het nu wel weer een beetje mooi weer daar?
    kussieeeee

  • 03 Mei 2007 - 18:19

    B Van De H:

    hey corine,
    heel veel suc6 met je stage in frankrijk en heel veel plezier maar als ik de foto's zo zie moet dat wel lukken ;) geniet ervan hè

    groetjes
    Bart

  • 03 Mei 2007 - 18:19

    Marije:

    ey meisie,,
    leuke foto's en verhaal,, lkkr veel vrij maar dan moet t wel mooi weer zijn he!! op mijn stage ook wel naar me zin,, is wel te warm hor om te werken!! haha nou veel plezier als er meerdere gasten komen want dan zal t wel druk worden!! liefs x mry

  • 03 Mei 2007 - 19:20

    Lianne:

    Heej Corine!!:d
    zo te horen heb je het erg leuk daar;)en tot nu toe nog rustig:P maar dat zal wel veranderen..:p
    maar je hebt echt leuke foto's gemaakt, heb je gelijk een beetje het idee hoe het daar uit ziet;)
    heel veel plezier verder met je stage!!
    en ben benieuwd wat je daar nog meer beleefd:D
    xx Lianne..

  • 04 Mei 2007 - 20:45

    Ma:

    bedankt voor je foto s, de poes is gelijk wereldberoemd,zelfs tante Meta kan hem zien .wat bizonder toch

  • 05 Mei 2007 - 18:51

    Korrel:

    Hey corine!!!
    Echt leuk joh dat je het daar zo naar je zin heb. Zo is er tenminste nog iemand die een feestje bouwd op koninginnedag haha :P. Het is nu echt al een leuke site geworden, met leuke plaatjes en ook erg leuk dat je zo'n dagboek bijhoud.
    Het is wel jammer zeker dat het daar niet zo'n super weer is of valt dat wel mee? Hier is het nog steeds super zonnig!

    He corine, heel veel plezier en succes nog je komende periode, vooral volgende week, dan zal het wel een beetje inkomen worden als het in een keer erg druk word maarja. Ik ga echt proberen om nog een keer langs te komen, lijkt mij echt super! :D Ik spreek je snel weer

    Groetjes Fam. Korrel en PDB

  • 12 Mei 2007 - 15:17

    Familie De Wit:

    He Corine

    Ziet er leuk uit daar in Frankrijk, als het goed is hebben we foto's van de poes naar je emialadres toegestuurd.
    Nog veel plezier daar,

    Tot ziens

    De Witjes

  • 12 Mei 2007 - 17:11

    Stefanie:

    Heey Corine,

    Ik heb vandaag je kaart gekregen, wat een verhaal heb je opgeschreven! Ik heb een leuke verjaardag gehad, zo'n beetje iedereen is geweest. Ik ben al hard aan het leren voor mij examens die volgende week beginnen en daarna natuurlijk met mijn rijbewijs beginnen, maar dat duurt nog wel een tijdje.
    Ik wens jou nog een hele leuke tijd daar, nog 7 weken....en ik spreek je wel weer.

    Kus Stefanie

  • 13 Mei 2007 - 04:44

    Ans:

    Hallo Corine,

    Na een hele mooie, droge maand april zijn we hier nu beland in het ons zo bekende wisselvallige weer. Er is geregeld water gevallen en de natuur ziet er prachtig groen uit. Nieuw gewas spurt de grond uit. Hoe is het weer bij jullie? Heb je het druk? Beantwoord het aan je verwachtingen? Ik wens je veel plezier toe en het ga je goed!!! Ans

  • 13 Mei 2007 - 18:57

    Dorien:

    Heej meid!!
    Hoe heb je daar in frankrijk?? hou ons maar heel goed op de hoogte, vind het erg leuk om te lezen wat je daar allemaal uitspookt ;)
    Hoop dat je het heel erg naar je zin hebt! Dikke kus dorien

  • 13 Mei 2007 - 20:20

    Desiree:

    Heb je die taart helemaal in je eentje opgegeten.
    nog gefeliciteerd met het behaalde succes. ik heb van janita een en ander gehoord. jullie maken het goed

    groetjes
    desiree

  • 15 Mei 2007 - 20:02

    Moeder Corine:

    Niemand snapt er w.s. iets van waarom Corine niet is iets schrijft,ze heeft het BERE druk,elke,elke dag werke.sMorgens en s avonds vaak en dan s middags eve ruste of een wasje doen.Weinig tijd over.

  • 16 Mei 2007 - 19:17

    Truus:

    Hallo allemaal
    Willen jullie allemaal een kaartje sturen naar corine want ze wordt 23 mei 19 jaar oud haar adres staat hier boven.

  • 18 Mei 2007 - 22:19

    Ma:

    leuk corine weer nieuwe foto´s.wat een stuk die jack!Ja daar wil je wel mee op de kiek

  • 19 Mei 2007 - 20:32

    Bernadet En Hans:

    Hoy Corine, wat een onderneming zover weg, zelfs je verjaardag vier je op je stage adres, dus bij deze feliciteren wij je en maak er een bijzondere stage van dikke kus liefs van ons

  • 20 Mei 2007 - 11:54

    Mandy:

    Heeey Corine!! :D
    Hoe is 't daar? We missen je wel hoor! Hoe heb je je examens gemaakt? Zo te zien aan de examen-taart-foto is het goed!
    Nog veel plezier meiss!
    Liefs, xxx Mandy

  • 23 Mei 2007 - 04:15

    Meta &Clark , Canada:

    Hi Corine,
    Vandaag is het jouw verjaardag, van harte gefeliciteerd!!
    Je website gekeken, erg leuk.
    Heel veel plezier in Frankrijk en succes toegewenst.
    With love,
    Meta & Clark

  • 23 Mei 2007 - 05:13

    De Van Hattempies:

    Hoi Corine,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!! 19 lentes en dan al zo'n tijd van huis, geintje.
    Zo te lezen heb je het druk maar wel naar je zin.
    Hopelijk maken ze het daar nog een beetje gezellig voor je verjaardag.
    Fijne dag!
    Gr. Annelies

  • 23 Mei 2007 - 09:18

    Claudia Van Tol:

    Heej Corine!!

    Ik was even op de site van mijn zus aan het lezen, en toen kwam ik opeens jou site tegen.. Echt leuk.. Wat vet dat je nu stage aan het lopen bent in Frankrijk!! Leuk hoor!! En gefeliciteerd met je verjaardag!!

    Groetjes, Claudia

  • 23 Mei 2007 - 12:29

    Familie De Wit:

    He Corine,

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke naam voor de poes bedacht zei je moeder. Mo de poes klinkt goed. veel plezier nog!

    groeten van De deWitjes

  • 23 Mei 2007 - 17:41

    Lianne:

    Heey Corine!!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Heb je nog een leuke verjaardag daar in Frankrijk?? veel felicitaties cker??:p
    Hier is het lkkr weer vandaag, en bij jou??
    ik moet 406 pr. overdoen verder gelukkig niks:D
    ik loop stage in aar en amstel, en ik zag bij een bewoner beneden helemaal achter in de gang, daar staat je naam op de muur:P grappig K zit eigenlijk boven maar ik kwam daar toevallig een keer:p
    Maar wel leuke foto's hier op de site;) whaha:P
    xx Lianne

  • 24 Mei 2007 - 12:11

    Rosita:

    Heey Corine,

    Leuk om je stukjes te lezen! Ik kijk meestal iedere dag of je wat heb geschreven! Hoop dat het goed met je gaat...

    Btw Tentfeest nicolaasboys was leuk hoor! haha Ik ben naar Nick en Simon geweest! haha

    Nou nog heel veel plezier in Frankrijk en wordt ajb niet te bruin,,, dan wordt ik zo jalours :P haha

    xxx Rosita

  • 24 Mei 2007 - 12:12

    Rosita(nog Een Keer):

    Owja..... Nog van harte gefeliciteerd (K)

    xxx Roosje

  • 25 Mei 2007 - 21:17

    MA:

    en dan morgen de grote dag...dan komen je broers en..ERIK en MIRELLA een HELE leuke tijd toegewenst.

  • 29 Mei 2007 - 21:10

    Je Rij-instructeur:

    hoi gezellige meid hier ff een berichtje uit alphen aller eerst nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je mij vergeeft want ik had het te druk met alles onze kleine en het werk en natuurlijk het huis verkopen het gaat maar door met kijkers elke x het huis schoon maken en wel veel kijkers maar nog geen kopers maar dat komt wel goed.hoe gaat het met jou volgens mij heb je het wel erg naar je zin aan de foto's te zien je ziet er goed uit.
    en is het mooi weer daar hier is het elke x dreigned met het weer maar het is hier voor de rest niet koud of zo.
    he moet je luisteren ik ga weer kapppen maar het ga je geweldig goed daar in frankrijk en ik blijf je natuurlijk volgen zo af en toe leuk je weer een x gesproken te hebben al is het maar over de mail doe je best daar en we spreken elkaar wel weer

    groetjes arjan en een dikke knuffel van sem

    p.s. leuk dat je mij een berichtje stuurde doeg auwovraar of zo iets


  • 30 Mei 2007 - 12:19

    Dorien:

    heej meid!

    Zo te lezen heb je het prima naar je zin. ik heb nu een weekje vrij, ben mn opdrachten aan het maken!! ze zijn niet leuk ;) maar dat had je zelf ook wel gemerkt denk ik.
    nou nog heel veel plezier en succes daaroo en laat nog wel een keer wat van me horen...
    ojaa, een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk dat je daar een fijne verjaardag heb gehad!
    lukt het trouwens goed met je opdrachten daar?

    Dikke kus Dorien

  • 02 Juni 2007 - 15:57

    Nick:

    Heej meiden bedankt voor de leuke kaart:) ik zal iedereen de groeten doen! hier is het heerlijk weer lekker warm maar dat is al 19 jaar zo op mijn verjaardag:D veel plezier nog kus Nick

  • 05 Juni 2007 - 19:30

    Wen:

    He Chickie!..
    Hoest met je?..
    Zo te lezen heb je het gelukkig naar je zin daaro!:) en hebben jullie meer vrije tijd gekregen;) Lekker hoor!?
    je zit nou bijna op de helft haha!:)
    Bij mij op mijn stage is het erg leuk!
    ik heb een jonge team, dus super gezellig! nou meid!
    nog heeel veel plezier daaro!..
    Geniet van het zonnetje!
    *knuffel* Wendy

  • 07 Juni 2007 - 14:03

    Mandy:

    Heey Corine!
    Wat onwijs gaaf dat jij en Janita een kaartje stuurde voor m'n verjaardag! :) Leuk dat jullie dat nog allemaal bijhouden!
    Hoe is het verder in La France? Het zijn nog maar een paar weekjes he.. :( Gaat snel, de stage!
    Nog heel veel plezier!
    Liefs, xxx (K)

  • 16 Juni 2007 - 20:45

    Ma:

    bij onze buren hing aan allebij de kante de vlag uit donderdag.YES onze buurmeisje zijn geslaagd.Corine jij over 2 jaar?

  • 21 Juni 2007 - 19:19

    Korrel:

    Heey corine!!
    leuk om weer even de laatste berichten te lezen joh!
    Nog heel erg bedankt voor je nieuwe kaart en de leuke foto's heb ze nu allemaal bij elkaar aan de muur hangen :D.
    het is wel stilletjes zo hoor uitgaan zonder jou haha.
    nou nog een hele fijne stage daar en ik zie je snel weer.

    (we bellen?)

    xxx

  • 22 Juni 2007 - 12:19

    Ans:

    Corine,
    Een verhaaltje uit Zevenhoven. Nog twee weken en dan zit de stage er weer op. Leuk om je ervaringen te lezen. Deze week is je moeder van huis en werk ik halve dagen om Sporty daarna gezelschap te houden. Ze mist jullie. Van de week stak ze hardlopend de weg over om bij jullie thuis te gaan neuzen. Schilders zijn hard bezig om het huis aan de buitenkant opnieuw in de verf te zetten en het is prachtig geworden. Wat eerst zwart was, is nu wit en de voordeur donkerrood. De buren aan de overkant vinden en ook mooi om tegenaan te kijken. Je zult het zien als je terugbent. Mo lijkt een erge leuke poes en ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd. Vanavond ga ik met collega's BBQ en op het strand in Katwijk, het weer beloofd niet veel goeds, maar het kan in een tijd. Afwachten maar, ik heb er wel zin in.
    Ik wens je nog goede dagen toe en een hele goede terugreis. Tot ziens, groet, Ans.

  • 24 Juni 2007 - 10:48

    Mandy:

    Heey Corine!
    Wat leuk dat jij en janita een brief en kaart naar onze klas had gestuurd! :)Iedereen heeft 'm gelezen. Het klinkt echt super gaaf daar..
    Stage is bijna afgelopen. Jammer, maar denk wel dat je het lekker vind om naar huis te gaan! Vind het knap dat jullie 10 weken van huis kunnen, hoor!
    Nog veel plezier, en hopelijk zie ik je nog na de stage!!
    Liefs, xx

  • 25 Juni 2007 - 20:59

    Ma:

    25 juni ja corine het leven gaat door,ook al ben jij in Frankrijk.Een moeilijke dag als je hoort dat de buren voor goed afscheid van hun bizondere moeder en oma moeten nemen,we weten dat jij ook aan hun denkt.

  • 25 Juni 2007 - 21:22

    Marit:

    Hey Coke!!

    Leuk dat je even een mailtje stuurde!! Maar wat maak je daar super vette dingen mee joh! Ben echt jaloers op je!:D Hup, even in een vliegtuigje! ;)

    Maar als je weer thuis bent moeten we maar weer ff wat gaan afspreken! Misschien naar het strand ofzo of even ergens gezellig wat gaan drinken met de 4 meiden! Mirella heb ik ook al een tijd niet gesproken;) En de jongens natuurlijk!

    Heel veel succes nog met je laaste weekjes stage!!

    Dikke Kus (K) Marit

  • 26 Juni 2007 - 15:07

    Kim Van Den Helder:

    Heeeyyy Corinee!!! ik dacht laat ik je ook eens een berichtje sturen :D vermaak je je een beetje in frankrijk? moet haast wel :D!! het is daar vast een stuk beter weer dan hier in nederland :P je mist helemaaal niets het is hier echt helemaal geen zwemweer :P
    kusjess kim

  • 26 Juni 2007 - 16:30

    Miranda:

    heyhey,

    Ik zag jouw site op school staan(ik zit dus ook op t id college, gezondheidszorg) Ik dacht laat ik eens kijken. Ik heb zelf 2 jaar geleden stage gelopen op l'accolade daarna ben ik nog 5 weken in totaal teruggeweest. Vind het erg leuk om jouw ervaringen te lezen. Ik krijg nu wel steeds meer zoiets van hmm zal ik dit jaar toch ook maar weer gaan. Zit nog erg te twijfelen. Ik zit nu in mn laatste jaartje dus hierna wordt t net ff wat moeilijker om vrij te krijgen. Maar goed nog erg veel plezier de laatste periode en doe nina maar de groetjes en geef haar maar een dikke knuffel van me!!

    Bye Bye Miranda

  • 27 Juni 2007 - 13:53

    Anne:

    hoi corine je hebt lekker gevlogen en zelf gestuurd. dat lijkt mij wel eng .
    een we hebben twee nieuwe konijnen een
    zwarte met briune haartjes tussen door
    en een briune met zwart bij ze oog een
    ik heb jullie poesje nog gezien.
    hij is ERG SCHATIG

    dit is het maar weer voor vandaag
    vriendelijke groeten Anne

  • 27 Juni 2007 - 21:53

    Sietske:

    Hallo Corine
    Nog even vol houden hoor.
    Je hebt een leuke site.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    De groetjes uit Nieuwkoop.

  • 28 Juni 2007 - 14:10

    Maris:

    Heej meisie!!
    Mooiso dat het goed gaat!!
    met mij ook wel hoor!!
    me stage wat minder nmaar moet ff kijke hoe het af loopt
    maar thx voor je kaartje egt leuk!!:D
    Spreekje snel
    xxxx

  • 28 Juni 2007 - 19:26

    Sietske:

    Hoi Corine
    Bedankt voor je kaart.
    Ook toevallig zeg. Ik had jou net een berichtje gestuurd.
    Ik werk nog steeds in het Koetshuis.We gaan wel een keer naar het noorden, maar wanneer is nog niet helemaal duidelijk.
    Dat hoor je dan wel.Nog veel werkplezier
    de komende tijd.En ook gewoon plezier natuurlijk. De groeten van mij en ook van meneer Verdel.(hij heet trouwens Dirk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

corine

Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Hongarije, Oekraïne, Verenigde Staten, Canada.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 904
Totaal aantal bezoekers 48359

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Kinderziekenhuis in Oekraine - Beregowo

11 Juli 2007 - 27 Juli 2007

Gebouw opknappen in Svaljava - Oekraine

23 April 2007 - 06 Juli 2007

Ile 'd Oleron - stage

Landen bezocht: