Dinsdag 27 oktober 2015 transport Beregowo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Dinsdag 27 oktober 2015 transport Beregowo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Dinsdag 27 oktober 2015 transport Beregowo

Blijf op de hoogte en volg corine

23 December 2015 | Nederland, Amsterdam

De afgelopen maanden heb ik weer heel veel babyspullen ontvangen voor de babyafdeling in Oekraine - Beregowo. Nadat ik alle babykleding heb gesorteerd op: schoon, heel en maat, breng ik het weg naar stichting Childrens Relief. Deze organisatie zit gevestigd in Krimpen aan de Lek en brengt de goederen met een vrachtauto naar Oekraïne - Beregowo.

Op 4 oktober kreeg ik het mooie nieuws dat er op 27 oktober een transport naar Oekraine ging. De laatste dagen, voordat ik alle dozen naar Krimpen aan de Lek zou brengen, was het hard werken om alles op tijd te hebben ingepakt. De 18de heb ik maar een nachtje overgeslagen, om de 19de ben ik op tijd te kunnen vertrekken. Een leuk ritje waar ik van het uitzicht geniet! Met een wagen weer vol geladen ;).

Voor het transport heb ik het volgende kunnen aanleveren:
- 17 bananendozen tjokvol met babykleding en linnengoed
- 2 kinderstoelen
- 2 wipstoeltjes
- 2 buggy’s
- 2 potjes
- 1 box
- 1 badje en
- 1 luieremmer

Elke keer passen alle goederen weer net in de auto en aanhangwagen waarmee ik naar Krimpen aan de Lek rij. Met veel plezier kan ik je vertellen dat er al meer dan 130 dozen naar de babyafdeling in Oekraïne - Beregowo zijn verstuurd.

Ik wil iedereen heel erg bedanken! Zonder jullie kan ik geen goederen naar Beregowo versturen.
Daarnaast wens ik jullie fijne kerstdagen toewensen en alvast een gelukkig en gezond 2016!!

Groetjes, Corine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

corine

Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Hongarije, Oekraïne, Verenigde Staten, Canada.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1768
Totaal aantal bezoekers 48338

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Kinderziekenhuis in Oekraine - Beregowo

11 Juli 2007 - 27 Juli 2007

Gebouw opknappen in Svaljava - Oekraine

23 April 2007 - 06 Juli 2007

Ile 'd Oleron - stage

Landen bezocht: