Het zal je maar overkomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Het zal je maar overkomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Het zal je maar overkomen...

Blijf op de hoogte en volg corine

28 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Van de week kreeg ik een nieuwsbrief van de organisatie (die alle babykleertjes naar Oekraine transporteert). In deze nieuwsbrief stond ook een stuk over de babyafdeling (waar alle verzamelde babykleertjes naar toe gaan). Graag wil ik dit met u delen omdat ik dankbaar ben voor uw hulp! In de nieuwsbrief schrijft de Nederlandse lange termijn vrijwilligster over haar ervaringen op de babyafdeling. Bij de bijlagen kunt u haar stukje lezen.

Daarnaast wil ik de mensen die mij helpen bij het verzamelen van babykleding heel erg bedanken! Elke keer weer kan ik dozen verder aanvullen en verpakken voor transport.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

corine

Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Hongarije, Oekraïne, Verenigde Staten, Canada.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 48296

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Kinderziekenhuis in Oekraine - Beregowo

11 Juli 2007 - 27 Juli 2007

Gebouw opknappen in Svaljava - Oekraine

23 April 2007 - 06 Juli 2007

Ile 'd Oleron - stage

Landen bezocht: