Het zal je maar overkomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Het zal je maar overkomen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Het zal je maar overkomen...

Blijf op de hoogte en volg corine

28 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Van de week kreeg ik een nieuwsbrief van de organisatie (die alle babykleertjes naar Oekraine transporteert). In deze nieuwsbrief stond ook een stuk over de babyafdeling (waar alle verzamelde babykleertjes naar toe gaan). Graag wil ik dit met u delen omdat ik dankbaar ben voor uw hulp! In de nieuwsbrief schrijft de Nederlandse lange termijn vrijwilligster over haar ervaringen op de babyafdeling. Bij de bijlagen kunt u haar stukje lezen.

Daarnaast wil ik de mensen die mij helpen bij het verzamelen van babykleding heel erg bedanken! Elke keer weer kan ik dozen verder aanvullen en verpakken voor transport.

corine

Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Hongarije, Oekraïne, Verenigde Staten, Canada.