Ritje naar Krimpen aan de Lek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu Ritje naar Krimpen aan de Lek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van corine niesing - WaarBenJij.nu

Ritje naar Krimpen aan de Lek

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg corine

30 Oktober 2013 | Nederland, Amsterdam

Op woensdag 30 oktober heb ik weer lekker een uur naar Krimpen aan de Lek getourd. Altijd weer een hele belevenis of alle goederen weer in de auto en aanhanger passen ... Dit keer gingen alle goederen er echt net aan in! Nou ja erin ... Kijk maar naar de foto's die ik heb toegevoegd.
De goederen komen onder andere bij De Dorpsmarkt uit Zevenhoven (21 september) vandaan. De spullen die overblijven van De Dorpsmarkt worden aan goede doelen geschonken. Geweldig! Bedankt ;)
Ook krijg ik nog steeds van vele particuliere mensen babykleertjes. Elke keer verrast mij dit!! Ik heb nu 13 dozen met babykleertjes kunnen opsturen. Ongelofelijk!
Als de financien rond zijn hoopt Childrens Relief deze goederen in december naar Oekraine - Beregowo te transporteren.
Bedankt voor alle sponsoring!
Als er weer nieuws is laat ik het u weten.

Groetjes,
Corine

p.s. de Nederlandse vrijwilligster Mirjam werkt nu op de babyafdeling in het ziekenhuis in Oekraine - Beregowo. Een keer in de maand schrijft ze een nieuwsbrief. Bent u hierin geinteresseerd? Stuur mij dan even een mailtje. Dan breng ik u in contact met haar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

corine

Nederland, België, Duitsland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Hongarije, Oekraïne, Verenigde Staten, Canada.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 48294

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Kinderziekenhuis in Oekraine - Beregowo

11 Juli 2007 - 27 Juli 2007

Gebouw opknappen in Svaljava - Oekraine

23 April 2007 - 06 Juli 2007

Ile 'd Oleron - stage

Landen bezocht: